اقدامات صندوق رفاه دانشگاه در طول سال تحصیلی جاری

معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن اشاره به اقدامات صندوق رفاه دانشگاه، عملکرد این معاونت را در پرداخت تسهیلات و کمک به دانشجویان در تسویه حساب، انتقال و ... تشریح کرد.

به گزارش معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، با اشاره به چگونگی كمك دانشگاه در تأمين بخشي از هزينه‌هاي تحصيلي دانشجويان شاغل به تحصيل، افزود: وام شهريه توسط صندوق رفاه دانشجويان پرداخت می‌شود و مسؤولیت اجرایی و پرداخت وام شهریه در دانشگاه‌ها با امور دانشجویی بوده و مطابق ضوابط و شرایط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود و هدف معاونت افزایش اعتبار سالانه این دانشگاه و توزیع عادلانه وام شهریه بین دانشجویان است.
معاون دانشجویی و فرهنگی ازجمله ضوابط وام شهریه را ثبت‌نام آموزشی دانشجو و انتخاب واحد، اولویت نیاز مالی و نداشتن مشروطی طی دو ترم متوالی و ... برشمرد و بیان داشت که مبلغ وام در هر نیم‌سال برای مقاطع کارشناسی ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال، کارشناسی‌ارشد ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و دکتری ۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.
دکتر جهانیان در ادامه با اشاره به وام شهریه اعطایی در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ بیان داشت: مبلغ ۱۳.۳۴۴.۳۳۳.۹۳۲ ریال اعتبار توسط صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه جذب شده و به تعداد ۳۸۷ نفر از دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری اعطا شده است.